آمار مطالب

کل مطالب : 56
کل نظرات : 8

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 37
باردید دیروز : 122
بازدید هفته : 161
بازدید ماه : 159
بازدید سال : 761
بازدید کلی : 45410

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زندگی.روانشناسی و آدرس zendegi9002.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 161
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 45410
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : zendegi
تاریخ : شنبه 13 دی 1393
نظرات
 
یارو از ماشین پیدا شد در رو برای زنش باز کرد!
زنش گفت : فدات شم بعضی از کارات خیلی رمانتیکه ^ـ^
یارو گفت :
زر نزن بیا پائین در فقط از بیرون باز میشه

*****************************************

 
من تعجب میکنم،چرا قضیه ای که با دعواحل میشه
اینقدر در موردش حرفمیزنن ؟

***************************************

 
پسرخالم معدلش شده ۱۹/۴۲ ،سه روزه رفته تو اتاق از ناراحتی درو رو خودش بسته
من همسن این بودم ۱۲ میشدم تا خونه با کیف روپایی میزدم

*************************************

 
اونقدري كه من بالش زير سرمو تا صبح ميچرخونم, اگه به جاش توربين بود ميتونستم برق كل روستاها رو بدم

***************************************************

زنه یه سیم کارت میخره می خواسته شوهرشو سورپرایز کنه...
از تو اشپز خونه به شوهرش اس ام اس میده:
سلام عزیزم خوبی؟
شوهرش جواب میده:
سلام گلم خودم بهت زنگ میزنم. الان انتر خانم تو آشپزخونس.

***************************************************************

 
گوگل: من صاحب همه چیم
ویکی پدیا : من همه چیو میدونم
فیس بوک : من همه رو میشناسم
اینترنت : من نباشم، شماها هیچی نیستید
.
.
برق : زر اضافه نزنید


تعداد بازدید از این مطلب: 375
موضوعات مرتبط: 1-جک , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام عزیزان-ممنون از بازدید شما .خواهشا برای ارتقا وبلاگ نظر یادتون نره


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود